General

Ține-ți copiii departe de magneții mici

Ține-ți copiii departe de magneții mici


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Acești magneți de pământ rar, adesea găsiți în jucăriile de birou pentru adulți, au fost o preocupare de siguranță de ani de zile. Unele seturi de magneți conțin sute de bile magnetice mici, fiecare de până la 10 ori mai puternică decât un magnet obișnuit de frigider. Dacă un copil înghite doar doi magneți, se pot atrage reciproc în interiorul corpului, provocând găuri și blocaje ale organelor interne.

Din cauza acestor pericole, Comisia pentru siguranța produselor de consum a interzis vânzarea magneților în 2012. Ca rezultat, vizitele la spitalele de urgență pentru ingestii de magneti au scăzut la jumătate, a arătat un studiu.

Dar acum trei ani, în 2016, o curte federală a ridicat interdicția. De atunci, producătorii se reglementează singuri. Se pare că nu fac o treabă bună.

În 2019, centrele naționale de control al otrăvurilor au primit de aproximativ șase ori mai multe apeluri despre magneții ingerați decât în ​​2016, Washington Post rapoarte. Este vorba despre 1.600 de cazuri cunoscute de magneți înghițiți, mai ales de copii.

Ce se află în spatele creșterii? Experții medicali spun că trebuie să fie pentru că acești magneți sunt din nou pe piață.

Industria magnetilor a implementat unele standarde de siguranță voluntare, cum ar fi punerea etichetelor de avertizare pe ambalaje. Dar grupurile de siguranță și autoritățile de reglementare spun că acestea nu sunt suficiente pentru a proteja copiii. De exemplu, susținătorii siguranței consideră că magneții ar trebui să fie prea mari pentru a fi înghițiți sau să fie mai puțin puternici, astfel încât să nu provoace daune organelor atunci când sunt înghițiți.

„Acesta este unul dintre cele mai periculoase produse de pe piață”, a declarat ziarului gastroenterolog pediatru Bryan Rudolph. "Aceste leziuni sunt groaznice".

Pentru a vă proteja copilul, nu lăsați produsele magnetice la îndemâna lor (mai bine, nici măcar nu le țineți în casă). Chiar și adolescenții ar trebui avertizați despre încercarea de a folosi acești magneți pentru a imita piercing-urile în gură, urechi sau nas, potrivit Academiei Americane de Pediatrie.

Dacă credeți că copilul dumneavoastră a înghițit un magnet sau alt obiect periculos, solicitați imediat asistență medicală, chiar dacă pare bine. Citiți despre ce trebuie făcut dacă copilul dumneavoastră înghite un obiect.

site-ul nostru Știri și analiză este o evaluare a știrilor recente concepute pentru a elimina publicitatea și a vă oferi ceea ce trebuie să știți.


Priveste filmarea: BĂIEȚII au SPERIAT-O pe MIRIAMMiriam NU DOREȘTE să DOARMĂ SINGURĂ în CAMERA (Mai 2022).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos